
Distributed Order Management (DOM)
Easy DOMIntegrirajte i centralizirajte dodjelu narudžbi pomoću Easy DOM-a. Ovo softversko rješenje optimizira odabir lokacija za otpremu na temelju strategija orkestracije putem više kanala, maksimizirajući učinkovitost i profitabilnost, a istovremeno transformirajući vaš lanac opskrbe.
Softversko rješenje koje ujedinjuje lanac opskrbe za fleksibilnu, inteligentnu, višekanalnu orkestraciju narudžbi
Easy DOM je distributed order management system implementiran u oblaku koji optimizira odabir lokacija za ispunjavanje narudžbi unutar mreže skladišta i distribucijskih centara. Easy DOM radi na temelju dostupnosti inventara i skupa pravila za određivanje prioriteta prilagođenih poslovnom modelu tvrtke. Kako bi se to postiglo, softver integrira i sinkronizira različite sudionike lanca opskrbe. Oni se kreću od skladišta, trgovina, 3PL pružatelja usluga i špediterskih agencija do ERP sustava, marketplaces-a i pozivnih centara. Easy DOM je svestran, robustan softverski program koji nudi savršeno rješenje za izazove višekanalne maloprodaje. Pruža potpuni uvid u zalihe i pojednostavljuje orkestraciju narudžbi. Osim toga, ispunjava sve veća očekivanja potrošača, kao što je pristup različitim prodajnim kanalima i mogućnostima dostave (npr. dostava na kućnu adresu i preuzimanje u trgovini). S širokim rasponom mogućnosti osmišljenih za optimizaciju raspodjele narudžbi i pružanje jedinstvenih korisničkih iskustava, Easy DOM pomaže maksimizirati operativnu učinkovitost i isplativost.
-
Optimizirano usmjeravanje narudžbi
Narudžbe se automatski dodjeljuju idealnim lokacijama za otpremu prema razinama zaliha i kapacitetu posla svakog centra, kao i unaprijed konfiguriranim pravilima određivanja prioriteta (npr. prioritet narudžbe, troškovi dostave i vrijeme isporuke). Proces orkestracije prilagođen je zahtjevima poslovnog modela kako bi se minimizirali troškovi i maksimizirale prednosti.
-
Globalna preglednost zaliha
Zbirni i raščlanjeni prikazi razine zaliha za svaku stavku pružaju dinamičan, međusobno povezan prikaz dostupnosti zaliha i toka zaliha u stvarnom vremenu u cijelom lancu opskrbe.
-
Maksimalno zadovoljstvo kupaca
Inteligentna orkestracija narudžbi nudi iskustva kupnje koja zadovoljavaju zahtjeve kupaca i potiču prodaju. Osigurava ispunjavanje obaveza isporuke kroz brzo, pravovremeno slanje bez grešaka. Značajke usmjerene na kupca jačaju lojalnost omogućujući praćenje statusa narudžbe i pojednostavljujući upravljanje promjenama i incidentima.
-
Višerazinska i višekanalna integracija
Konsolidacija svih razina opskrbnog lanca olakšava upravljanje složenim scenarijima u tvrtkama s proširenim distribucijskim mrežama koje uključuju više prodajnih kanala i lokacija za otpremu. Sustav se lako integrira s raznim ERP-ovima, WMS-ovima i drugim softverima trećih strana kako bi se osigurala brza implementacija u svim vrstama poslovanja.
Softver dizajniran za besprijekornu integraciju lanca opskrbe
Distributed Order Management System tvrtke Mecalux obuhvaća skup funkcionalnosti koje međusobno povezuju i sinkroniziraju različite čvorove lanca opskrbe, povećavajući učinkovitost ispunjavanja narudžbi i otpreme. Kroz više potpuno konfigurabilnih poslovnih pravila, ovaj sustav upravljanja narudžbama prilagođava se ciljevima i potrebama svih vrsta tvrtki.
Katalozi
Distributed Order Management (DOM)
Napredni softver za upravljanje narudžbama za tvrtke s više distribucijskih centara
Preuzmi