Easy DOM sustav za distribuirano upravljanje narudžbama optimizira pošiljke
Zatražite demonstraciju

Distributed Order Management (DOM)

Easy DOM

Integrirajte i centralizirajte dodjelu narudžbi pomoću Easy DOM-a. Ovo softversko rješenje optimizira odabir lokacija za otpremu na temelju strategija orkestracije putem više kanala, maksimizirajući učinkovitost i profitabilnost, a istovremeno transformirajući vaš lanac opskrbe.

Softversko rješenje koje ujedinjuje lanac opskrbe za fleksibilnu, inteligentnu, višekanalnu orkestraciju narudžbi

Easy DOM je distributed order management system implementiran u oblaku koji optimizira odabir lokacija za ispunjavanje narudžbi unutar mreže skladišta i distribucijskih centara. Easy DOM radi na temelju dostupnosti inventara i skupa pravila za određivanje prioriteta prilagođenih poslovnom modelu tvrtke. Kako bi se to postiglo, softver integrira i sinkronizira različite sudionike lanca opskrbe. Oni se kreću od skladišta, trgovina, 3PL pružatelja usluga i špediterskih agencija do ERP sustava, marketplaces-a i pozivnih centara. Easy DOM je svestran, robustan softverski program koji nudi savršeno rješenje za izazove višekanalne maloprodaje. Pruža potpuni uvid u zalihe i pojednostavljuje orkestraciju narudžbi. Osim toga, ispunjava sve veća očekivanja potrošača, kao što je pristup različitim prodajnim kanalima i mogućnostima dostave (npr. dostava na kućnu adresu i preuzimanje u trgovini). S širokim rasponom mogućnosti osmišljenih za optimizaciju raspodjele narudžbi i pružanje jedinstvenih korisničkih iskustava, Easy DOM pomaže maksimizirati operativnu učinkovitost i isplativost.

  • Optimizirano usmjeravanje narudžbi

    Narudžbe se automatski dodjeljuju idealnim lokacijama za otpremu prema razinama zaliha i kapacitetu posla svakog centra, kao i unaprijed konfiguriranim pravilima određivanja prioriteta (npr. prioritet narudžbe, troškovi dostave i vrijeme isporuke). Proces orkestracije prilagođen je zahtjevima poslovnog modela kako bi se minimizirali troškovi i maksimizirale prednosti.

  • Globalna preglednost zaliha

    Zbirni i raščlanjeni prikazi razine zaliha za svaku stavku pružaju dinamičan, međusobno povezan prikaz dostupnosti zaliha i toka zaliha u stvarnom vremenu u cijelom lancu opskrbe.

  • Maksimalno zadovoljstvo kupaca

    Inteligentna orkestracija narudžbi nudi iskustva kupnje koja zadovoljavaju zahtjeve kupaca i potiču prodaju. Osigurava ispunjavanje obaveza isporuke kroz brzo, pravovremeno slanje bez grešaka. Značajke usmjerene na kupca jačaju lojalnost omogućujući praćenje statusa narudžbe i pojednostavljujući upravljanje promjenama i incidentima.

  • Višerazinska i višekanalna integracija

    Konsolidacija svih razina opskrbnog lanca olakšava upravljanje složenim scenarijima u tvrtkama s proširenim distribucijskim mrežama koje uključuju više prodajnih kanala i lokacija za otpremu. Sustav se lako integrira s raznim ERP-ovima, WMS-ovima i drugim softverima trećih strana kako bi se osigurala brza implementacija u svim vrstama poslovanja.

Softver dizajniran za besprijekornu integraciju lanca opskrbe

Distributed Order Management System tvrtke Mecalux obuhvaća skup funkcionalnosti koje međusobno povezuju i sinkroniziraju različite čvorove lanca opskrbe, povećavajući učinkovitost ispunjavanja narudžbi i otpreme. Kroz više potpuno konfigurabilnih poslovnih pravila, ovaj sustav upravljanja narudžbama prilagođava se ciljevima i potrebama svih vrsta tvrtki.

Distributed Order Management System Easy DOM pojednostavljuje kontrolu i upravljanje velikim lancima opskrbe

Katalozi

Distributed Order Management (DOM)

Distributed Order Management (DOM)

Napredni softver za upravljanje narudžbama za tvrtke s više distribucijskih centara

Preuzmi

Zatražite DEMO

Ostavite nam svoje podatke i jedan od naših stručnjaka će vam pomoći

Priložite i pošaljite do 5 slika ili dokumenata (datoteke od 15 MB) ako je to potrebno.